Zmiany w miejskim ratuszu. Sprawdź, gdzie załatwisz swoje sprawy
W olsztyńskim ratuszu powstał nowy wydział – Wydział Spraw Obywatelskich. Powstał z połączenia Biura Obsługi Klienta i Wydziału Komunikacji, co ma usprawnić pracę urzędu i poprawić jakość obsługi.
Formalne zmiany nie będą uciążliwe dla mieszkańców. Sprawy związane z rejestracją pojazdów nadal będą załatwiane w budynku przy ul. Knosały 3, a te dotyczące dowodów osobistych czy działalności gospodarczej – w ratuszu przy pl. Jana Pawła II.
Zmieniły się natomiast niektóre numery telefonów. Najważniejsze nowe numery to:
- Punkt Informacyjny Urzędu – 89 50 60 221,
- stanowisko ds. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i ewidencji działalności gospodarczej – 89 50 60 222, 89 50 60 223,
- stanowisko ds. działalności gospodarczej – 89 50 60 224,
- stanowisko ds. działalności gospodarczej i Karty Dużej Rodziny – 89 50 60 225,
- stanowisko ds. obsługi działalności gospodarczej – 89 50 60 226,
- dyrektor BOK (sekretariat) – 89 50 60 200,
- kierownik referatu ewidencji ludności – 89 50 60 212,
- kierownik referatu dowodów osobistych – 89 50 60 208,
- kierownik referatu uprawnień do kierowania pojazdami – 89 50 60 999,
Interesanci będą mogli dzwonić pod nowe numery telefonów od 3 stycznia (poniedziałek). Wszystkie numery będzie można znaleźć w książce telefonicznej Urzędu Miasta Olsztyna.
Wydział Spraw Obywatelskich będzie pracować w poniedziałki w godzinach 8:00-18:00 (poza referatem transportu i szkolenia – tu od 8:00 do 16:00), a od wtorku do piątku między 7:30 a 15:30. Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać w poniedziałki między 8:15 a 17:45, natomiast od wtorku do piątku od 7:45-15:15.
Autor: K. Kantor/UM Olsztyn
Redakcja: M. Rutynowski