Olsztyn, Elbląg, Ełk, Bartoszyce, Braniewo, Działdowo, Aktualności, Giżycko, Aplikacja mobilna, Gołdap, Iława, Kętrzyn, Lidzbark Warm., Mrągowo, Nidzica, Nowe Miasto Lub., Olecko, Ostróda, Pisz, Szczytno, Węgorzewo
Tysiące pytań i odpowiedzi. NFZ przez całą dobę odbiera telefony od pacjentów
Jak powinna przebiegać kwarantanna i kto powinien zostać nią objęty – to tylko niektóre z pytań na jakie odpowiadają obecnie pracownicy Narodowego Funduszu Zdrowia.
Codziennie odbierają setki telefonów z pytaniami dotyczącymi koronawirusa. Jak mówi Magdalena Mil z warmińsko-mazurskiego oddziału NFZ, mieszkańcy pytają także o możliwość wykonania testu w kierunku COVID-19.
Pytania dotyczą także możliwości osobistej wizyty u lekarza rodzinnego w czasie pandemii. Jak mówi Magdalena Mil w tej chwili kluczowe są teleporady.
NFZ – kontakt – koronawirus 2
Pracownicy NFZ przypominają także o całodobowej Telefonicznej Informacji Pacjenta. Jej numer to 800-190-590. Infolinia działa siedem dni w tygodniu i jest bezpłatna.
Autor: I.Malewska
Redakcja: B.Świerkowska-Chromy
PRZECZYTAJ TAKŻE
-
"Nie może nas zabraknąć". W Olsztynie oddano hołd zamordowanemu lekarzowi z Krakowa
-
Suplementy diety - pomagają czy szkodzą? Posłuchaj audycji Diagnoza
-
Szpitale powiatowe wywalczyły pieniądze za badania i zabiegi wykonane ponad plan
-
Miliony na wsparcie przychodni. „Pacjenci będą diagnozowani nowoczesnym sprzętem”