Piłka nożna, Sport
Piłkarze I-ligowego Stomilu Olsztyn mają nowego sponsora
To firma, która zajmuje się dystrybucją kart lojalnościowych dla kibiców. Podobne zasady sponsoringu funkcjonują od jakiegoś czasu w klubach Legia Warszawa czy Lechia Gdańsk. Wpływy do klubowej kasy zależą od aktywności posiadaczy kart, które będą darmowe. Jak powiedział Polskiemu Radiu Olsztyn prezes klubu Mariusz Borkowski to sposób na solidny zastrzyk finansowy.
To wyzwalanie pozytywnego potencjału kibicowskiego, który nie tylko obecnością na trybunach może wspierać klub
– powiedział prezes biało-niebieskich.
Prezes podsumował też wyniki akcji „Milion dla Stomilu”, kiedy to kibice kupowali cegiełki, by ratować klub przed bankructwem. To ogromna kwota, ponad 65 tysięcy złotych uruchomiła efekt kuli śnieżnej – skomentował prezes.
Kolejnego sponsora klubu powinniśmy poznać za ok. 10 dni.
Posłuchaj relacji Macieja Świniarskiego.
(mswin/as)