Marketing w sporcie – Olsztyn 2014
Jak uaktywnić potencjał marketingowy tkwiący w wydarzeniach sportowych? Pod tym hasłem odbędzie się konferencja naukowa ,,Marketing w sporcie 2014”, która 15 maja o godzinie 11:00 rozpocznie się w sali konferencyjnej Olsztyńskiego Parku Naukowo – Technologicznego.
Wydarzenie to dwa moderowane, eksperckie panele dyskusyjne: ,,Modele finansowania sportu oraz ,,Aktualność idei i wartości olimpijskich”. Każdy z nich poprzedzony będzie 2-3 prelekcjami wprowadzającymi, a także sondą przeprowadzoną wśród mieszkańców miasta, zbierającą opinie na poruszany w panelu temat.
W trakcie konferencji odbywać się będą również dyskusje pomiędzy zaproszonymi ekspertami z możliwością włączenia się do niej uczestników zasiadających w auli. Nad jakością i formą debaty czuwać będzie zaproszony moderator.
Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają mieszkańców miasta, studentów, pracowników Uczelni oraz organizacji pozarządowych.
Rejestracji można dokonywać do 30 kwietnia na stronie
www.marketingwsporcie.eu
Organizatorami konferencji są Katedra Analiza Rynku i Marketingu, Naukowe Koło Marketingu, Urząd Miasta oraz Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie. (Aleksandra Stańco/as)