Rzecznik konsumentów apeluje: Pomóżmy wolontariuszom robić zakupy bez kolejki
Miejski rzecznik konsumentów w Elblągu apeluje o to, by mieszkańcy i właściciele sklepów pomogli wolontariuszom robić zakupy bez kolejki. Chodzi o te osoby, które współpracują z samorządem miasta i od początku epidemii robią zakupy dla osób starszych, chorych lub objętych izolacją.
Każda z nich jest w bazie Centrum, ma wydany specjalny identyfikator z informacją, kim jest i jak działa.
Pozwólmy im na zakupy poza kolejnością. Jest to pięć minut naszego czasu, poświęconego nie wolontariuszom, ale tym komu pomagają
– tłumaczy Paweł Rodziewicz, elbląski miejski rzecznik konsumentów.
Przypomnijmy, od wprowadzenia pierwszych restrykcji sanitarnych władze Elbląga razem z Regionalnym Centrum Wolontariatu rozpoczęły akcję pomocy osobom, które nie wychodzą z domów. Nadal przyjmowane są zgłoszenia od potrzebujących takiego wsparcia, a także od chętnych do dołączenia do grona wolontariuszy.
Autor: M. Stankiewicz
Redakcja: A. Chmielewska