ZDZiT wprowadził awaryjną sprzedaż biletów. Płacić można tylko gotówką
Z powodu awarii systemu informatycznego po ataku cybernetycznym, w Olsztynie uruchomiono sprzedaż papierowych biletów. Dostępne są bilety okresowe, czyli 30-dniowe i miesięczne.
Bilety można kupić w Punktach Obsługi ZDZiT przy Alei Piłsudskiego oraz przy skrzyżowaniu ulic Witosa i Kanta. Płacić można wyłącznie gotówką.
Zakup biletów miesięcznych za pośrednictwem Olsztyńskiej Karty Miejskiej został wstrzymany do odwołania.
Do cyberataku na system informatyczny ZDZiT doszło nocą z soboty 24 na niedzielę 25 czerwca. Trwają prace nad przywróceniem funkcjonalności systemu, co w przypadku utworzenia nowej, bezpiecznej infrastruktury informatycznej wymaga czasu.
Od poniedziałku (3 lipca) bilety w wersji papierowej będą dostępne w Punkcie Obsługi Klienta przy ulicy Knosały (od godz. 8 do 15.30), POK Centrum (od godz. 10 do 17) oraz POK Jaroty (od godz. 10 do 17).
Bilety dostępne są także poprzez aplikacje mobilne.
Autor: W. Chromy
Redakcja: B. Świerkowska-Chromy