Olsztyn, Elbląg, Ełk, Bartoszyce, Polecane, Braniewo, Działdowo, Aktualności, Giżycko, Aplikacja mobilna, Gołdap, Iława, Kętrzyn, Lidzbark Warm., Mrągowo, Nidzica, Nowe Miasto Lub., Olecko, Ostróda, Pisz, Szczytno, Region, Węgorzewo
Przerwa w funkcjonowaniu Profilu Zaufanego. Tych spraw nie załatwisz przez Internet
W piątek i w sobotę nie będzie można korzystać z Profilu Zaufanego i części innych aplikacji, wymagających potwierdzenia tożsamości. Powodem są prace serwisowe.
Prace zaplanowano od godziny 20 w piątek do godziny 16 w sobotę. W tym czasie nie będzie możliwości zalogowania się do usług internetowych poprzez Profil Zaufany, ani złożenia elektronicznego podpisu.
Wyłączone będą również: logowanie do systemów państwowych przy użyciu aplikacji mObywatel, logowanie poprzez e-Dowód, a także logowanie do systemów państwowych poprzez uwierzytelnianie w bankowości internetowej.
Nie będzie można realizować spraw urzędowych, takich jak logowanie się do Internetowego Konta Pacjenta i korzystanie z usługi mObywatel; składanie wniosków, w tym o 800 plus i wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego; zgłoszenie narodzin dziecka, pobranie odpisu aktu stanu cywilnego, małżeństwa, zgonu; zgłoszenia zgubienia lub zniszczenia dowodu osobistego; zarejestrowania działalności gospodarczej.
Podczas prac wprowadzone zostaną zmiany, które mają na celu podniesienie stabilności i niezawodności systemów. Profil Zaufany będzie ponownie dostępny w sobotę, 20 stycznia po godzinie 16.
Autor: IAR
Redakcja: K. Ośko