Kotwica, zegar i fale. Nowe logo promuje region Zalewu Wiślanego
Wybrano logo, które będzie promowało region Zalewu Wiślanego w ramach projektu „Czas na Zalew”. Do konkursu zgłoszono aż 100 prac.
„Czas na Zalew” to inicjatywa miast leżących nad Zalewem Wiślanym, które chcą wspólnie działać na rzecz rozwoju tego obszaru.
Komisja konkursowa, w skład której weszli przedstawiciele Elbląga, Tolkmicka, Fromborka i Braniewa wyłonili zwyciężczynie, a została nią Elżbieta Kryg
– przekazał Jacek Żukowski z urzędu miejskiego w Elblągu.
Zwycięskie logo wyróżniło się nowoczesną, minimalistyczną formą – przedstawia kotwicę, zegar i fale, a także zawiera nazwę projektu. Jury doceniło oryginalne podejście do tematu oraz jego potencjał promocyjny.
Wspólnymi siłami chcemy skuteczniej promować nadzalewowy obszar pełen wyjątkowej przyrody i atrakcji turystycznych, które zasługują na szersze zainteresowanie mieszkańców i turystów. W pierwszym etapie przede wszystkim chcemy wspólnie promować swoje imprezy i atrakcje turystyczne, tak, aby goście nas odwiedzający nas region zaglądali do Elbląga, ale także pozostałym miejscowości nadzalewowych
– dodał Żukowski.
Logo zostało stworzone z myślą o kampaniach turystycznych i promocji całego subregionu Zalewu Wiślanego.
Posłuchaj wypowiedzi
Autor: A. Pastuszka
Redakcja: P. Jaguszewski


























