Michelin stawia na bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym od zawsze jest promowane przez Michelin. Wspieranie tej dziedziny na stałe wpisało się w pozabiznesowe działania spółki. Dzielimy się wiedzą i edukujemy jak bezpiecznie i właściwie zachowywać się na drodze – wyjaśnia Grzegorz Wojasiński, dyrektor public affairs Michelin Polska.
Od lat Michelin Polska realizuje i wspiera liczne projekty, które są związane z promowaniem wśród kierowców i najmłodszych uczestników ruchu drogowego bezpiecznych zachowań na drodze. Do tych flagowych atrakcji, realizowanych przez spółkę można zaliczyć: Złote Zasady Michelin – kampanię edukacyjną skierowaną do młodych kierowców, kampanię Ciśnienie pod Kontrolą – promującą regularne sprawdzanie ciśnienia w oponach, Autochodzik, który uczy dzieci jak zapinać pasy, nosić odblaski i jak prawidłowo zachowywać się na drodze.
Mieszkańcy Olsztyna szczególnie zaskarbili sobie akcję Junior Bike – promującą używanie kasków rowerowych wśród najmłodszych – dodaje Grzegorz Wojasiński.
Artykuł sponsorowany