Uczą się prowadzić i rozwijać biznes w branży rolniczej
Jak kreatywnie i skutecznie dotrzeć do klienta? Uczą się tego podczas warsztatów w Warmińsko-Mazurskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego producenci rolni z regionu.
Warsztaty pod hasłem „Design Thinking” prowadził Piotr Wasyluk, który przekonywał rolników do tej uniwersalnej metody myślenia i pracy.
Design Thinking to uniwersalna metoda rozwiązywania problemów. Odwołuje się do naturalnych umiejętności, zdolności i intuicji człowieka. Jej uniwersalność pozwala na wykorzystanie jej we wszystkich obszarach, również w rolnictwie i określonych sferach aktywności rolniczej, promowania produktu, czy marketingu
– stwierdził.
Zdaniem pszczelarki z Purdy Katarzyny Maziec, to duży zastrzyk nowej energii do pracy.
Mam nadzieję, że ponownie uruchomię swoją kreatywność, a to znajdzie odzwierciedlenie w pracy gospodarstwa. Efektem mogłaby być zwiększona jakość i promocja naszego produktu
– podkreśliła.
W tym tygodniu zalety metody „Design Thinking” poznają w Warmińsko-Mazurskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Olsztynie między innymi hodowcy owiec, kóz, uprawiający zioła i pszczelarze z regionu.
Posłuchaj wypowiedzi
Autor: M. Kwiatkowska
Redakcja: B. Świerkowska-Chromy