Rolnicy uczą się budować markę w sieci. Trwa specjalne seminarium
Jak skutecznie budować markę i korzystać z marketingu internetowego – tego uczą się rolnicy z regionu podczas seminarium w Lidzbarku Warmińskim.
Monika Hodór z Warmińsko-Mazurskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Olsztynie powiedziała, że duże możliwości dają media społecznościowe.
Dostarczają nowych doświadczeń na linii marka-klient. Chcielibyśmy uczestnikom spotkania przedstawić, jak bardzo ważnym narzędziem – pomocnym we wsparciu w sprzedaży, w wejściu na rynek, w utrzymaniu się na rynku, w zbudowaniu relacji z klientami – są dostępne internetowe narzędzia marketingowe
– wyjaśniła.
Organizatorzy seminarium podkreślają, że marketing internetowy to obecnie bardzo dobrze się sprawdzająca metoda wprowadzania do obrotu własnych, wytworzonych lokalnie, produktów spożywczych.
Posłuchaj wypowiedzi
Autor: M. Kwiatkowska
Redakcja: M. Rutynowski