Przedsiębiorstwo Fair Play
6 grudnia poznamy laureatów Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości
,,Przedsiębiorstwo Fair Play”. Tego dnia w Warszawie odbędzie się gala finałowa, podsumowująca XVI edycję tego przedsięwzięcia.
„Przedsiębiorstwo Fair Play” jest ogólnopolskim programem, w którym nie ocenia się wyników ekonomicznych, czy jakości wyrobów, lecz wszystkie aspekty działalności firmy oraz sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa.
Program ma na celu promowanie etyki w działalności gospodarczej – właściwe zarządzanie relacjami z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową.
W programie mogły wziąć udział przedsiębiorstwa, które prowadziły działalność gospodarczą co najmniej przez jeden rok, poprzedzający daną edycję, posiadają siedzibę w Polsce oraz złożyły deklarację udziału w określonym dla danej edycji terminie. Następnie firma poddana była dwustopniowej weryfikacji.
W I etapie weryfikowane były informacje zawarte w ankietach, w których przedsiębiorcy szczegółowo prezentowali swoją działalność. W II etapie odpowiednio przygotowani merytorycznie audytorzy przeprowadzili audyty certyfikacyjne w firmach. Dodatkowym elementem weryfikacji było badanie klientów i kontrahentów firm. Suma przyznanych przez audytorów, klientów i kontrahentów ocen zadecydowała o rekomendacji przedsiębiorstwa do tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” organizowany jest przez „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”. (wz/as)
























