Kolejna instytucja w Elblągu zawiesza obsługę mieszkańców. „To dla dobra nas wszystkich”
Elbląski Zarząd Budynków Komunalnych zawiesił bezpośrednią obsługę mieszkańców we wszystkich placówkach. Od dziś do odwołania wszelkie sprawy załatwiane będą drogą pocztową oraz elektronicznie.
W sprawach pilnych z administratorami i obsługą czynszów można kontaktować się telefonicznie. Dodatkowo, przed każdą placówką zostały umieszczone skrzynki pocztowe, do których można wrzucać korespondencję.
– To dla dobra nas wszystkich – tłumaczy Joanna Urbaniak, rzeczniczka prezydenta Elbląga.
To kolejna instytucja miejska, która do odwołania nie będzie przyjmować interesantów. Przypomnijmy, zdalną obsługę mieszkańców wprowadził m.in. Urząd Miejski, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Powiatowy Urząd Pracy. To samo dotyczy ZUS-u i Urzędu Skarbowego.
Autor: M. Stankiewicz
Redakcja: A. Dybcio