Jak skusić inwestora?
Warmińsko – mazurskie gminy dopiero się uczą, jak przyciągnąć inwestorów i zareklamować swoje tereny jako atrakcyjne. Podczas pierwszego seminarium pod hasłem „Specjalna Opieka Inwestycyjna” w Warmińsko – Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, prowadząca szkolenie Aleksandra Gajewska, mówiła o podstawach inwestycyjnego marketingu.
– Pracujemy z gminami aby nauczyć przedstawiać siebie i swoją atrakcyjność inwestycyjną potencjalnemu klientowi i docelowemu odbiorcy tej oferty – mówi Aleksandra Gajewska:
– Oczekiwania uczestników są naprawdę spore, bo takie seminaria to szansa na zdobycie dużych pieniędzy – uważa sekretarz gminy Lidzbark Warmiński – Zenon Połocki:
Samorządowcy nie ukrywają jednak, że największym problemem jest dostępność do ich terenów. Głównym mankamentem jest zły stan dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych.
(mś/as)