„Ułatwi życie niepełnosprawnym, którzy nie są w stanie pójść do urzędu”. PFRON uruchomił System Obsługi Wsparcia
Pomoże niepełnosprawnym, bez wizyty w urzędzie, załatwić sprawy dotyczące dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Mowa o Systemie Obsługi Wsparcia, który uruchomił PFRON.
To może ułatwić życie osobom, które nie są w stanie samodzielnie pójść do urzędu. Wiadomo, że nie wszystkie sprawy można załatwić podczas jednej wizyty
– mówi Anna Światlak specjalista do spraw informacji i promocji PFRON.
To był długi proces tworzenia systemu. Pracowaliśmy nad nim 3 lata. Krócej co prawda, ale też trzeba poświęcić czas na wdrażanie go w jednostkach samorządów terytorialnych
– mówi specjalista do spraw współpracy z jednostkami samorządów terytorialnych w PFRON Bartłomiej Kakiet.
Do tej pory System Obsługi Wsparcia wdrożono w 41 jednostkach samorządów terytorialnych w całym kraju.
Autor: P.Świniarski
Redakcja:B.Świerkowska-Chromy