Przyczyny odwołania szefa promocji Olsztyna
Brak nowych pomysłów i spójności w strategii promocyjnej – to główne zarzuty kierowane przez specjalistów pod adresem byłego już dyrektora wydziału Kultury, Promocji i Turystyki w olsztyńskim ratuszu.
Marek Ciesielski przestał pełnić tę funkcję po dwóch latach. Prezydent nie przedłużył z nim umowy. Zdaniem Krzysztofa Mikundy z jednej z olsztyńskich agencji reklamowych, promocyjny przekaz był wyjątkowo chaotyczny, a według Wojciecha Szalkiewicza – od lat zajmującego się marketingiem – były już dyrektor nie miał pomysłu przewodniego na promocję Olsztyna.
Marek Ciesielski uważa jednak, że udało mu się zrobić dużo dla promocji, kultury i turystyki w mieście. Jak powiedziała Radiu Olsztyn rzeczniczka magistratu – Aneta Szpaderska – o nieprzedłużeniu umowy zadecydowało podsumowanie efektów dwóch lat pracy byłego już dyrektora.
Konkurs na nowego szefa wydziału Kultury, Promocji i Turystyki w olsztyńskim ratuszu ma zostać ogłoszony jeszcze w tym miesiącu. Marek Ciesielski pełnił stanowisko od lutego 2012 roku. Zastąpił na nim Macieja Rytczaka.
To nie jedyne „promocyjne” zmiany w olsztyńskich urzędach. Posadę szefa wydziału promocji w olsztyńskim starostwie powiatowym stracił również Mariusz Kwas. (M.Świniarski/as)
Relacja Macieja Świniarskiego: