NFZ bada poziom zadowolenia pacjentów
Ile czekamy na wizytę u lekarza pierwszego kontaktu, czy łatwo dodzwonić się do rejestracji oraz, czy nie mamy trudności z otrzymaniem skierowania na niezbędne badania – to tylko niektóre z pytań na jakie możemy odpowiedzieć w specjalnej ankiecie Narodowego Funduszu Zdrowia.
Ankieta ma zbadać poziom zadowolenia pacjentów z podstawowej opieki zdrowotnej – wyjaśnia rzeczniczka warmińsko-mazurskiego oddziału NFZ Magdalena Mil:
Ankieta jest anonimowa i można ją wypełnić zarówno elektronicznie – wchodząc na stronę Funduszu, jak i tradycyjnie, w wersji papierowej odwiedzając jeden z oddziałów NFZ.
Ankieta składa się z 22 pytań, a jej wypełnienie zajmuje około czterech minut. Akcja prowadzona będzie do końca listopada. Później Narodowy Fundusz Zdrowia będzie kontrolował wskazane w ankietach przychodnie. Wyniki takich kontroli będą miały wpływ na przyszłoroczne kontrakty.
(i.mal/as)