Koronawirus, Aktualności, Aplikacja mobilna
Masz problem z dodzwonieniem się do swojej przychodni? Na sygnały czeka Narodowy Fundusz Zdrowia
Każdą nieprawidłowość dotyczącą usługi medycznej można zgłaszać do oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia.
Codziennie w naszej rozgłośni odbieramy sygnały od oburzonych słuchaczy, którzy nie mogą się dodzwonić do niektórych przychodni. Czasami słuchacze dzwonią kilka dni, nim uda się dodzwonić do lekarza rodzinnego. Niektórzy mają też problem z telefonicznym skontaktowaniem się z lekarzem specjalistą, do którego czekało się w kolejce np. rok.
Magdalena Mil, rzeczniczka olsztyńskiego oddziału NFZ zachęca do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości, w tym odmowy udzielenia świadczenia, czy braku kontaktu z lekarzem rodzinnym. NFZ kontroluje takie placówki. Najczęstszym powodem tych nieprawidłowości jest brak personelu lub problemy techniczne.
Wszelkie zastrzeżenia należy zgłaszać na telefoniczną informację pacjenta pod numerem 800 190 590.
Autor: D.Grzymska
Redakcja: B.Świerkowska-Chromy