Jak zachęcić turystę z Chin do odwiedzenia Warmii i Mazur?
O tym jak m.in. zachęcić turystę z Chin do odwiedzenia Polski – dyskutują przedstawiciele branży turystycznej. W Starych Jabłonkach odbywa się IV Forum Polskiej Organizacji Turystycznej.
Burza mózgu ma skutkować przygotowaniem najlepszego sposobu dotarcia z atrakcyjną ofertą do jak największej liczby odbiorców. Do dyskusji włączyło się także Ministerstwo Turystyki i Sportu, które opracowuje program zarządzania polską turystyką. Wiceminister Dawid Lasek wyjaśniał, że powinniśmy budować terytorialne marki turystyczne, tworzyli pakiety i dopiero wtedy możemy mówić o skutecznej sprzedaży na rynki zagraniczne i budowaniu popytu wewnątrz kraju. A jeśli chodzi o zagranicę, to bardzo liczymy na turystów z Chin. Jan Wawrzyniak, dyrektor Polskiej Organizacji Turystycznej w Pekinie przekonywał, że tu potencjał jest olbrzymi. W tym roku po raz pierwszy zorganizowano warsztaty w całkiem nowej formule. Dotyczyć będą np. działalności gospodarczej jako wsparcia dla Lokalnych Organizacji Turystycznych.
(DGrzym/as)