Jak zachęcić przedsiębiorców do inwestowania na WiM?
Samorząd województwa warmińsko-mazurskiego zachęca przedsiębiorców spoza regionu do inwestowania.
Na kampanię informacyjno-promocyjną przeznaczył 7 milionów złotych, które pozostały z ostatniego Regionalnego Programu Operacyjnego. Głównym założeniem kampanii jest pokazanie możliwości współpracy polskich firm z regionalnymi przedsiębiorstwami specjalizujących się na przykład w ekonomii wody, meblarstwie, przemyśle drzewnym i produkcji żywności wysokiej jakości.
Jak mówi marszałek województwa warmińsko-mazurskiego Gustaw Marek Brzezin chcemy pokazać nasze walory gospodarcze związane m.in. z możliwościami, jakie dają działające w regionie dwie strefy ekonomiczne czy ofertę trzech parków naukowo-technologicznych.
Kampania będzie prowadzona przez pół roku – w radiu, telewizji i internecie. Część działań będzie prowadzona wyłącznie poza regionem. W ogłoszonym pod koniec ubiegłego roku przetargu na opracowanie i przeprowadzenie kampanii wzięło udział dziewięciu oferentów.
(mlew/kan/łw)