Masz w sobie #genWarmiiiMazur? Nowa kampania promuje duszę regionu
Warmię i Mazury mamy w genach – to nowa kampania promocyjna regionu. Jak przekonuje Urząd Marszałkowski, który jest pomysłodawcą akcji – tu książki piszą się same, obrazy malują się z serca, a pomysły na start-upy rodzą się naturalnie. Powstał 30-sekundowy spot, który pokazuje tę niezwykłość.
#genWarmiiiMazur to interaktywna kampania z przymrużeniem oka i regionalnym duchem. Każdy może sprawdzić, czy ma w sobie coś, co dodaje odwagi, uruchamia wyobraźnię, każe działać, tworzyć i żyć w zgodzie z naturą. Wielu artystów, społeczników, twórców i przedsiębiorców – nawet jeśli urodzili się setki kilometrów stąd – właśnie tutaj odnajdują swoją przestrzeń do życia -przekonują pomysłodawcy kampanii.
Na jej stronie jest m.in. darmowy test genowy, czyli krótki quiz, który ma pokazać, czy mamy w sobie #genWarmiiiMazur i jak silnie działa. Do akcji dołączają nie tylko lokalni twórcy i przedsiębiorcy, ale też sam Mikołaj Kopernik, czyli wirtualny influencer z warmińsko-mazurską duszą, który łączy tradycję z nowoczesnością.
Kampania #genWarmiiiMazur to interaktywna akcja, do której może dołączyć każdy. Przy okazji zabawy można dowiedzieć się więcej o naszym regionie i jego atrakcjach.
Posłuchaj relacji Wojciecha Chromy
Autor: W. Chromy
Redakcja: P. Jaguszewski