Promocja Iławy pełną parą
Każdy turysta, który w lipcu i sierpniu zgłosi się do biura Informacji Turystycznej w Iławie, dostanie bransoletkę w barwach miasta. To część akcji „Iława turystom”.
W ten sposób władze miasta chcą symbolicznie podziękować wszystkim, którzy głosowali na jezioro Jeziorak w plebiscycie na „7 nowych cudów Polski”.
Pojawienie się jeziora Jeziorak w finałowej siódemce plebiscytu to nie tylko prestiż, ale i konkretne działania promocyjne.
Poza materiałami na temat jeziora, które ukazały się w „National Geographic Traveler”, jeszcze w tym roku zdjęcia akwenu pojawią się na specjalnej wystawie przygotowanej przez redakcję czasopisma. Będzie można zobaczyć ją w najpopularniejszych galeriach handlowych w kraju.
Informacje na temat Iławy i okolic będzie można również uzyskać na Targach Regionów i Produktów Turystycznych „Tour Salon” w Poznaniu. Jezioro Jeziorak pojawi się tam na jednym stoisku promocyjnym wraz z redakcją „National Geographic Traveler”. (grab/bsch)