BIP

BIP Biuletyn Informacji Publicznej

Regulamin organizacyjny obowiązujący od 1 listopada 2015

REGULAMIN ORGANIZACYJNY POLSKIEGO RADIA -  REGIONALNEJ  ROZGŁOŚNI w OLSZTYNIE „RADIO OLSZTYN” SPÓŁKA  AKCYJNA
obowiązuje od 1 listopada 2015 r.

ZARZĄD
Spółką kieruje  Prezes  Zarządu. Zarząd odpowiada za właściwą gospodarkę i rozwój firmy.   Zarząd jest obowiązany i uprawniony do  prowadzenia spraw Spółki.  Nadzór nad działalnością Spółki sprawuje Rada Nadzorcza, a władzą najwyższą jest Walne Zgromadzenie.

PREZES ZARZĄDU – REDAKTOR NACZELNY


1) kieruje pracami zarządu,
2) sprawuje ogólny nadzór nad programem radiowym oraz nadzoruje prace poszczególnych redakcji programowych i sekretariatu programu,
3) kieruje pracami kolegium redakcyjnego, 
4) decyduje o formie i zakresie patronatu radiowego nad inicjatywami samorządowymi i gospodarczymi oraz imprezami zewnętrznymi o charakterze artystyczno – rozrywkowym,
5) decyduje o zakresie i kierunkach wymiany programowej oraz zakupów produkcji zewnętrznej,
6) nadzoruje przestrzeganie zasad określających profil muzyczny rozgłośni,
7) określa formę, kierunki i harmonogram działań antenowych  promujących rozgłośnię,
8) nadzoruje przestrzeganie zasad odnoszących się do programu, w szczególności:
- ustawy o radiofonii i telewizji,
- ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
9) organizuje i nadzoruje pracę działów, służb i stanowisk, odpowiedzialnych za sprawne, efektywne i zgodne z prawem funkcjonowanie Spółki; są to:
- dyrektor operacyjny,
- sekretariat programu,
- główny księgowy,
- gł. specjalista ds. zarządu,
- gł. specjalista ds. pracowniczych,
- sekretariat,
- radca prawny,
- pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych,
10) dokonuje analiz i symulacji ekonomicznych umożliwiających konstruowanie planów programowych i działań promocyjnych,
11) nadzoruje przygotowanie planów finansowo - programowych i planów ekonomiczno - finansowych sporządzanych przez dział finansowo-księgowy,
12) monitoruje przepływ środków finansowych z rachunku KRRiT,
13) nadzoruje opracowanie regulaminów, zarządzeń i innych aktów regulujących funkcjonowanie Spółki,
14) nadzoruje opracowanie umów zawieranych z zewnętrznymi osobami fizycznymi i prawnymi,
15) nadzoruje przygotowanie sprawozdań z działalności Spółki dla potrzeb Walnego Zgromadzenia,
16) uzgadnia długoterminowe i bieżące plany inwestycyjne i nadzoruje ich realizację,
17) współpracuje z przedstawicielami władz spółek i organizacji radiowych w kraju i za granicą,
18) nadzoruje prawidłowość i terminowość rozliczeń z organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i pokrewnymi.

Zakres działania i odpowiedzialności poszczególnych działów, redakcji i stanowisk przedstawia się następująco:

SEKRETARIAT PROGRAMU

Sekretariat programu organizuje, koordynuje i nadzoruje całokształt zadań związanych z planowaniem, produkcją, emisją i rozliczeniem programu Radia Olsztyn. Zadania te realizują sekretarze programu.

1. SEKRETARZ PROGRAMU  -  nadzorujący biuro programu, redakcję kulturalną oraz dział oprawy programu.
1) organizuje, koordynuje i nadzoruje działania biura programowego, związane z planowaniem, produkcją, emisją i rozliczeniem programu radiowego,
2) nadzoruje i koordynuje pracę redakcji kulturalnej oraz pozostałych redakcji w razie potrzeby,               
3) nadzoruje produkcję i emisję słuchowisk i innych dużych form radiowych, zawartych w rocznych planach programowych,
4) nadzoruje przygotowanie i produkcję transmisji i retransmisji koncertów muzycznych
5) planuje wymianę audycji między spółkami radiofonii publicznej,
6) przygotowuje ofertę programową dla innych spółek radiofonii publicznej oraz dla innych
podmiotów zewnętrznych,
7) koordynuje emisję audycji producentów zewnętrznych,
8) nadzoruje przygotowanie list honoracyjnych,
9) kwalifikuje i rekomenduje redaktorowi naczelnemu audycje oraz programy producentów zewnętrznych,
10) nadzoruje działania autopromocyjne redakcji,
11) koordynuje opracowywanie i zatwierdzanie formatu muzycznego stacji oraz jej repertuaru,
12) pełni dyżury wydawcy.

2. SEKRETARZ PROGRAMU – nadzorujący redakcję aktualności, redakcję publicystyki oraz  korespondentów terenowych.
1) organizuje, koordynuje i nadzoruje pracę w podległych mu redakcjach oraz w innych działach programowych w razie potrzeby,                                                                                              
2) nadzoruje działania  związane z planowaniem, produkcją, emisją i rozliczeniem programu radiowego,
3) nadzoruje bieżące funkcjonowanie witryny internetowej i odpowiada za jej rozbudowę,
uczestniczy w przygotowywaniu danych do planowania, rozliczania i oceny  programu radiowego,
4) nadzoruje tworzenie list honoracyjnych w podległych mu redakcjach,
5) uczestniczy w przygotowaniach założeń  do opracowania szablonów  ramówek podstawowych, świątecznych, na czas żałoby oraz wariantów letnich,
6) kwalifikuje i rekomenduje redaktorowi naczelnemu audycje oraz programy producentów zewnętrznych,
7) koordynuje emisję audycji producentów zewnętrznych.
8) pełni dyżury wydawcy.

BIURO PROGRAMU

1) przygotowuje roczne plany programowe,
2) uczestniczy w tworzeniu ramówki programu Radia Olsztyn,
3) tworzy struktury programowe, zgodne z obowiązującą ramówką,
4) nadzoruje i koordynuje wykonanie planów programowych, także w zakresie opracowań muzycznych,
5) koordynuje plany programowe oraz nadzoruje ich zgodność z bieżącymi ramówkami i strukturami programowymi,
6) nadzoruje realizację planów emisyjnych,
7) przygotowuje sprawozdania programowe dla KRRiT,
8) przygotowuje informacje programowe dla KRRiT i rady programowej,
9) przygotowuje raporty dla organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi,
10) nadzoruje realizację obowiązków programowych (tzw. kwot), wynikających z ustawy o radiofonii i telewizji oraz z rozporządzeń KRRiT,
11) weryfikuje dane do list honoracyjnych,
12) koordynuje produkcję i emisję słuchowisk i innych dużych form radiowych, zawartych w rocznych planach programowych,
14) planuje i koordynuje wymianę audycji między Spółkami radiofonii publicznej,
15) przygotowuje ofertę programową dla innych spółek radiofonii publicznej oraz dla innych
podmiotów zewnętrznych,
16) koordynuje emisję audycji producentów zewnętrznych,
17) na podstawie danych redakcji oraz ustaleń kolegium programowego opracowuje cotygodniowe plany programowe  oraz informuje o nich zespół,
18) nadzoruje i ewidencjonuje emisję audycji przygotowywanych przez organizacje pożytku publicznego oraz przygotowuje kwartalne sprawozdania nt. ich emisji.

REDAKCJA  AKTUALNOŚCI
Redakcja aktualności rejestruje, opracowuje i edytuje na antenie regionalnej  oraz stronie internetowej Spółki materiały informacyjne, a w szczególności:
1) przygotowuje dzienniki wykorzystując materiały własne i agencyjne,
2) rejestruje bądź relacjonuje „na żywo” zdarzenia  istotne z punktu widzenia regionalnego  nadawcy publicznego,
3) informuje o wynikach spotkań z udziałem drużyn sportowych z regionu,
4) realizuje transmisje spotkań zespołów uczestniczących w ligach krajowych,
5) organizuje i koordynuje sieć korespondentów w terenie,
6) współpracuje z redakcjami terenowymi,                                                                                       
7) redaguje stronę internetową Spółki.

REDAKCJA PUBLICYSTKI
Redakcja publicystyki przygotowuje na rzecz programu audycje informacyjno-publicystyczne oraz publicystyczne, w tym:
- wywiady, debaty,
- reportaże, seriale dokumentalne,
- transmisje z wydarzeń politycznych, społecznych,
- duże formy radiowe,
- audycje dla mniejszości narodowych i etnicznych,
- audycje religijne.
Redakcja ponadto:
1) obsługuje kampanie wyborcze,
2) współpracuje z redakcjami terenowymi,
3) redaguje, w powierzonym zakresie stronę internetową Spółki.

REDAKCJA KULTURALNA
Redakcja kulturalna zajmuje się szeroko rozumianą  problematyką społeczną oraz kulturą  regionu, a w szczególności:
1) przygotowuje audycje dotyczące zdrowia, edukacji, oświaty, wychowania, patologii społecznych,
2) opracowuje audycje edukacyjne, poradnicze,
3) przygotowuje audycje zawierające wywiady, reportaże, felietony dotyczące osób i zdarzeń ważnych dla kultury regionu;                                                                                                 
4) przygotowuje propozycje, a także organizuje produkcję  słuchowisk, nagrania powieści i innych dużych form radiowych, zawartych w rocznych planach programowych,
5) obsługuje festiwale, przeglądy i inne imprezy kulturalne – odpowiada za ich dokumentację artystyczną, informuje o repertuarze i programach placówek kulturalnych;
6) opracowuje i realizuje audycje literackie i rozrywkowe, słuchowiska, powieści i inne formy,
7) prowadzi merytoryczny nadzór nad audycjami muzycznymi,
8) współpracuje z redakcjami terenowymi,
9) redaguje, w powierzonym zakresie stronę internetową Spółki.

KORESPONDENCI  TERENOWI – ELBLĄG,  EŁK

Korespondenci  terenowi przygotowują materiały informacyjne, publicystyczne, reportaże i inne formy dziennikarskie, z inicjatywy własnej bądź na zamówienie redakcji miejscowych oraz redagują, w powierzonym zakresie, stronę internetową Spółki.

DZIAŁ OPRAWY PROGRAMU
1) opracowuje założenia  dotyczące formatu muzycznego stacji oraz jej repertuaru, a następnie przedstawia je redaktorowi naczelnemu oraz kolegium redakcyjnemu,
2) układa i aktualizuje playlistę,
3) inicjuje i przygotowuje założenia działań  autopromocyjnych redakcji, zgodnie z obowiązującymi planami,
4) realizuje zajawki autopromocyjne i po ich zatwierdzeniu umieszcza je w przebiegach emisyjnych.

GŁÓWNY KSIĘGOWY
Główny Księgowy - koordynuje prace działu finansów i księgowości, odpowiada za całokształt rachunkowości Spółki, a w szczególności odpowiada za prawidłowe prowadzenie i sporządzanie przez

DZIAŁ FINANSÓW i KSIĘGOWOŚCI:
1) planów i analiz ekonomicznych wg systematyki; dba o terminowość ich sporządzania, nadzoruje realizację i dokonuje korekt rocznego sprawozdania finansowego,
2) księgowości bieżącej (kompletna i chronologiczna rejestracja w ramach zakładowego planu kont operacji gospodarczych w oparciu o dokumenty sprawdzone pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym),
3) całokształtu operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,
4) fakturowania usług,
5) sprawozdawczości GUS,
6) rozliczeń podatkowych z budżetem i służbami finansowymi,
7) płac i honorariów, rozliczeń z ZUS, firmami ubezpieczeniowymi i urzędami skarbowymi.

GŁÓWNY SPECJALISTA ds. ZARZĄDU
Do zakresu działania i odpowiedzialności głównego specjalisty ds. zarządu należy:
1) opracowywanie regulaminów, zarządzeń i przepisów wewnętrznych (pism okólnych, informacyjnych, instruktażowych itp.),
2) prowadzenie rejestrów i zbiorów dokumentów wymaganych przez kodeks handlowy, regulaminów, zarządzeń i przepisów wewnętrznych,
3) obsługa kancelaryjna posiedzeń zarządu, rady nadzorczej i rady programowej,
4) opracowywanie w wymaganych terminach materiałów, sprawozdań i wystąpień do KRRiT oraz Ministerstwa Skarbu Państwa,
5) opracowywanie formalno-prawne umów zawieranych z zewnętrznymi osobami fizycznymi i prawnymi oraz nadzór formalny nad ich realizacją,
6) przygotowywanie sprawozdań z działalności Spółki i zarządu dla potrzeb Walnego Zgromadzenia,
7) aktualizowanie strony BIP i redagowanie, w powierzonym zakresie strony internetowej Spółki.

GŁÓWNY SPECJALISTA ds. PRACOWNICZYCH

Do zakresu  działania i odpowiedzialności głównego specjalisty ds. pracowniczych  należy:
1) prowadzenie całokształtu spraw kadrowych w Spółce (przyjęcia, zwolnienia, przeszeregowania, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania okresowe, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość),
2) organizowanie szkolenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników,
3) nadzór nad dyscypliną pracy, przestrzeganiem kodeksu pracy, przepisów wykonawczych i aktów wewnętrznych określających prawa i obowiązki pracownika,
4) administrowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych (pomoc finansowa i rzeczowa, wczasy, wypoczynek załogi, organizacja imprez rekreacyjnych, okolicznościowych),
5) przestrzeganie zawartych w Zakładowym Układzie Zbiorowym Pracy i Regulaminie pracy przepisów.

SEKRETARIAT
Sekretariat Spółki:
1) pośredniczy w organizacji kontaktów bezpośrednich i telefonicznych gości i klientów Spółki z   Zarządem oraz odpowiednimi komórkami Spółki,
2) realizuje dyspozycje Zarządu dot. spotkań z pracownikami i osobami z zewnątrz,
3) sporządza harmonogram spotkań i spraw do załatwiania przez Zarząd,
4) przyjmuje, rozdziela i ekspediuje korespondencję Spółki,
5) realizuje dyspozycje zarządu dot. pism, odpowiedzi, komunikatów, zaproszeń, życzeń świątecznych itp. adresowanych do kontrahentów, władz i urzędów.

PEŁNOMOCNIK ds. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Do obowiązków pełnomocnika należy:
1) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
2) ochrona systemów i sieci teleinformatycznych,
3) koordynacja działań związanych z zapewnieniem ochrony fizycznej rozgłośni,
4) kontrola informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji,
5) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
6) opracowanie planu ochrony rozgłośni i nadzorowanie jego realizacji,
7) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.

OBSŁUGA PRAWNA
Obsługa prawna jest realizowana przez etatowego radcę prawnego bądź przez zewnętrzną kancelarię. W jej zakres wchodzi:
1) formułowanie opinii prawnych i udział w opracowywaniu zarządzeń, regulaminów i przepisów wewnętrznych oraz umów zawieranych z pracownikami i kontrahentami Spółki,
2) zastępstwo procesowe,
3) prowadzenie ewidencji postępowań przed sądami i organami administracji państwowej,
4) analizowanie wydanych przepisów prawnych i informowanie zarządu o ich ewentualnym wpływie na funkcjonowanie Spółki.

DYREKTOR OPERACYJNY
Dyrektor operacyjny podlega bezpośrednio Prezesowi Zarządu.
Dyrektor operacyjny organizuje, koordynuje i nadzoruje pracę:
- dyrektora ds. technicznych, odpowiedzialnego bezpośrednio za dział techniczno- informatyczny i dział realizacji,
- działu promocji i reklamy,
- działu dokumentacji programowej,
- głównego specjalisty ds. administracyjnych,
- głównego specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji,
- inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy,
- inspektora ds. obrony cywilnej
i odpowiada za ich sprawne, efektywne oraz zgodne z prawem i regulacjami wewnętrznymi Spółki funkcjonowanie, a w szczególności:
1) określa formę, kierunki i harmonogram działań zewnętrznych promujących Spółkę,
2) uzgadnia plany imprez zewnętrznych, organizowanych przez dział promocji i reklamy i nadzoruje ich realizację,
3) nadzoruje przestrzeganie rozporządzeń KRRiT dotyczących działalności reklamowej i sponsorskiej.

DYREKTOR ds. TECHNICZNYCH
Odpowiada za stan techniczny i funkcjonowanie urządzeń, systemów i wyposażenia technicznego rozgłośni, studiów nagraniowych, emisyjnych, budynków i budowli oraz instalacji technologicznych i użytkowych; nadzoruje pracę działu realizacji.

DZIAŁ TECHNIKI i INFORMATYKI
Odpowiada za sprawność techniczną sprzętu studyjnego, reporterskiego, pomiarowego; utrzymuje stałą gotowość wozu transmisyjnego i wozów reporterskich w zakresie sprzętu stanowiącego ich wyposażenie; kontroluje i konserwuje centralę i sieć telefoniczną, dba o sprawność i jakość połączeń kablowych. W ramach działu funkcjonują:
1) dyżurni – technicy, którzy  utrzymują stałą łączność z nadajnikiem, dokonują pomiarów, czuwają nad ciągłością emisji programu regionalnego i ogólnopolskiego, w tym także nad sprawnością sieci komputerowej; odpowiadają za połączenia kablowe i telefoniczne z innymi stacjami nadawczymi oraz z wozami transmisyjnymi; dbają o sprawność techniczną wyposażenia Rozgłośni (studia, stoły montażowe magnetofony emisyjne i na stanowiskach przegrań, centrala i sieć telefoniczna, sprzęt reporterski oraz sieć strukturalna),
2) magazyn części zamiennych – pracownik prowadzący magazyn ewidencjonuje i analizuje stan zapasów, uzupełnia na bieżąco  niezbędne części zamienne i wyposażenie techniczne; prowadzi i uaktualnia księgi inwentarzowe dotyczące magazynu; wydaje i kontroluje prawidłowość użytkowania sprzętu reporterskiego.
3) informatycy, którzy odpowiadają za ciągłość pracy komputerów, sieci strukturalnej i ich stan techniczny; przydzielają i kontrolują uprawnienia dostępu do poszczególnych, zastrzeżonych stref bazy danych; prowadzą szkolenia pracowników rozgłośni w zakresie nowych oprogramowań i sprzętu komputerowego; dbają o wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu informatyki i sprzętu komputerowego; sprawują techniczny nadzór nad funkcjonowaniem portalu internetowego.

DZIAŁ REALIZACJI
Odpowiada za twórcze i zgodne z przyjętymi standardami technicznymi realizowanie akustyczne audycji i innych form dźwiękowych, realizację emisyjną programu oraz transmisję i rejestrację materiałów dźwiękowych poza siedzibą rozgłośni. Wchodzące w  skład działu ProStudio
prowadzi usługi nagraniowe polegające na:
1) nagrywaniu muzyki (single, demo, pełny materiał na płytę),
2) nagrywaniu lektorów, solistów oraz zespołów muzycznych;
3) komponowaniu i aranżacji muzyki (wg potrzeby zapewnienie pomocy oraz "całodobowego czuwania " aranżerów i kompozytorów);
4) miksowaniu oraz masteringu utworów,
5)rejestracji koncertów na żywo (nagrywanie na tzw. SETKĘ, w tym chóry i zespoły instrumentalne w kościołach i salach koncertowych),
6) opracowaniu i realizacji reklamy radiowej (również z wykorzystaniem oryginalnego podkładu dźwiękowego),
7) kompozycji i nagrywaniu muzyki filmowej oraz muzyki do przedstawień teatralnych,
8) dogrywaniu polskiej wersji językowej filmów oraz dubbing,
9) udźwiękawianiu filmów, reklam i prezentacji multimedialnych,
10) nagrywaniu książek audio, bajek oraz słuchowisk,
11) rekonstrukcji dźwiękowych nagrań archiwalnych (wszystkie rodzaje nośników, czyszczenie, odszumianie, poprawianie dynamiki, korekcja brzmienia).

DZIAŁ  PROMOCJI I REKLAMY

1. Sekcja reklamy odpowiada za reklamę na podstawie siatki zadanych reklam w programie Mediacom i zatwierdzenie tego przez zapełnienie, czyli:
1) prowadzenie w programie Mediacom całokształtu spraw związanych z akwizycją, rejestracją i planowaniem reklam,
2) przenoszenie reklamy do świeżo wytworzonego planu emisyjnego, zawierającego jedynie muzykę i jingle,
3) kontrolowanie prawidłowości umieszczenia reklam w planie emisyjnym,
4) zlecanie wydawcy  wykonania zmian dotyczących położenia reklam na liście emisyjnej,
5) prowadzenie wszelkich rozliczeń związanych z produkcją reklamową i tworzenie odpowiednich raportów.
Ponadto zajmuje się koordynacją działań związanych z :
1) uatrakcyjnianiem antenowej oferty reklamowej,
2) konstruowaniem oferty programowej adresowanej do innych rozgłośni,
3) opracowaniem koncepcji polityki reklamowej, koordynacją wszelkich działań związanych z prowadzeniem tej polityki oraz nadzór nad jej:
- realizacją w uzgodnieniu zarządem Spółki,
- analizą, opracowaniem i uaktualnieniem cennika usług reklamowych,
- negocjowaniem ze zleceniodawcami warunków emisji reklamy i programów zleconych,
- pozyskiwaniem – reklamodawców i sponsorów audycji,
- opracowaniem ( współpracując z radcą prawnym ) umów reklamowych, sponsorskich i związanych z produkcją audycji reklamowych,
-  merytoryczną i formalną prawidłowością wykonywania umów barterowych a w przypadku świadczeń reklamowych uzgadnia plany emisji reklam,
4) produkcją spotów i audycji reklamowych,
5) wprowadzaniem zleceń reklamowych do systemu komputerowego,
6) budowaniem bloków reklamowych i kontrolowaniem ich emisji,
7) zamieszczaniem reklam na stronach internetowych Spółki,
8) prowadzeniem dokumentacji dotyczącej pozyskanych zleceń,
9) monitorowaniem rynku reklamodawców,
10) nawiązywaniem i utrzymaniem kontaktów z agencjami reklamowymi w zakresie obejmującym pozyskiwanie zleceń reklamowych,
11) analizą badań słuchalności,
12) monitorowaniem dostępnych dotacji, środków pomocowych, w tym ze źródeł unijnych oraz opracowaniem stosownych wniosków w zakresie ich wykorzystania,
13) inicjowaniem i podejmowaniem skutecznych działań promocyjnych i reklamowych zmierzających do zwiększenia sprzedaży czasu reklamowego,
14) sporządzeniem sprawozdań z wykonania miesięcznych planów emisji reklam,
15) analizą wpływów w porozumieniu z działem finansowym,
16) redagowanie, w powierzonym zakresie, strony internetowej Spółki.

2. Sekcja promocji, do której zadań należą:
1) nadzór nad wszystkimi pracami związanymi z planowaniem i realizacją strategii promocyjnej Spółki,
2) udział w przygotowywaniu strategii marketingowej kampanii reklamowych i promocyjnych,
3) monitoring budżetu prowadzonych projektów i sporządzanie raportów,
4) koordynacja prowadzonych przez PROStudio usług,
5) pozyskiwanie i bezpośrednia współpraca z klientami,
6) planowanie, budowanie harmonogramów, budżetowanie, monitorowanie przebiegu prac i sporządzanie raportów,
7) współpraca z poszczególnymi działami Spółki;
8) analiza wpływów w porozumieniu z działem finansowym ;
9) opracowywanie ( współpracując z radcą prawnym ) umów związanych z działaniami promocyjnymi,
10) redagowanie, w powierzonym zakresie, strony internetowej Spółki.

DZIAŁ DOKUMENTACJI PROGRAMOWEJ
Dział dokumentacji programowej kwalifikuje, gromadzi, przechowuje i udostępnia audycje oraz utwory stanowiące zbiory archiwalne i eksploatacyjne Rozgłośni; prowadzi uzupełniające zasoby archiwum dźwiękowego, bibliotekę zakładową zawierającą wybrane publikacje prasowe i książkowe potrzebne w tworzeniu programu radiowego, a w szczególności:
1) gromadzi, przechowuje i udostępnia audycje oraz materiały archiwalne Radia Olsztyn
tworzy i prowadzi bibliotekę Radia Olsztyn, zawierającą wydawnictwa, książki oraz publikacje prasowe dotyczące programu oraz Spółki, także w wersji elektronicznej,
2) tworzy inwentarze i katalogi audycji archiwalnych, umożliwiające sprawne korzystanie z zasobów archiwum i biblioteki Radia Olsztyn,
3) prowadzi ewidencję wykorzystywania audycji i materiałów archiwum Radia Olsztyn, zarówno w programie własnym jak i w każdym innym celu,
4) systematycznie pozyskuje informację dotyczącą twórców, których dzieła znajdują się  w zasobach archiwalnych  Radia Olsztyn, lub ich spadkobierców,
5) prowadzi i uzupełnia ewidencję twórców lub ich spadkobierców, których prawa  autorskie i majątkowe muszą być uwzględnione przy emisji  audycji znajdujących się w Archiwum Radia Olsztyn (lub też ich sprzedaży),
6) przygotowuje protokoły z posiedzeń kolegium oraz innych gremiów programowych,
7) gromadzi  i przechowuje ramówki programu Radia Olsztyn, protokoły kolegium, raporty wydawców oraz cotygodniowe plany programowe,
8) redaguje, w powierzonym zakresie, stronę internetową Spółki

GŁÓWNY SPECJALISTA ds. ADMINISTRACYJNYCH
Do zakresu jego działania i odpowiedzialności należy:
1) prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych Spółki i stosownej dokumentacji,
2) zaopatrywanie w materiały, środki pracy, środki czystości i konserwacji,
3) nadzór wykonywania napraw bieżących,
4) nadzór nad urządzeniami poligraficznymi oraz dbałość o ich stałą gotowość do pracy,
5) realizacja potrzeb transportowych środkami własnymi i zewnętrznymi, rozliczanie wykorzystywania środków transportu,
6) prowadzenie archiwum akt zakładowych.

GŁÓWNY SPECJALISTA  ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I INWESTYCJI
Do zakresu jego działania i odpowiedzialności należy:
1) opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycji, modernizacji i remontów,
2) sporządzanie sprawozdań i analiz wymaganych przez KRRiT, MSP, GUS i zarząd Spółki,
3) opracowywanie zasad postępowania przy udzielaniu zamówień na roboty budowlane, dostawy  i usługi gwarantujących ich zgodność z postanowieniami ustawy o zamówieniach publicznych,
4) realizacja procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi,
5) dokumentowanie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

INSPEKTOR ds. OBRONY CYWILNEJ
Do jego zadań należy:
1) planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej związanych z ochroną zakładu i pracowników Spółki,
2) utrzymywanie stałego kontaktu z właściwymi terytorialnie organami Obrony Cywilnej,
3) planowanie i realizacja szkolenia obronnego,
4) ewidencjonowanie i przechowywanie aktów normatywnych dot. obronności.

INSPEKTOR ds. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Do jego obowiązków należy:
1) stały nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów bhp,
2) analizowanie warunków pracy i proponowanie skutecznych środków zapobiegania zagrożeniom w zakresie bhp,
3) organizowanie szkoleń pracowników z zakresu bhp,
4) sporządzanie harmonogramów i nadzór nad realizacją przez odpowiednie służby zaleceń pokontrolnych wydanych przez osoby i instytucje kontrolujące (Społeczny Inspektor Pracy, Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna),
5) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
6) nadzór nad terminowym przeprowadzaniem badań lekarskich.


 

(Załącznik do uchwały Rady Nadzorczej Nr 39/VIIIkad/2015 z 30.11.2015r.)


 

zobacz: STRUKTURA ORGANIZACYJNA RADIA OLSZTYN SA.



Data utworzenia: 2015-12-29 09:12:05
Data publikacji: 2015-12-29 09:39:28
Opublikował: Adam Socha
Zatwierdził: Adam Socha
Liczba odsłon: 1769

Historia:

Data publikacji Opublikował Opis zmian
2015-12-29 09:39:28 Adam Socha POPRAWKA
2015-12-29 09:33:13 Adam Socha Grafika
2015-12-29 09:32:07 Adam Socha Grafika
Kontakt z redakcją BIP:
  • Polskie Radio Olsztyn S.A. w likwidacji
  • Radio Olsztyn S.A. w likwidacji, ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn
  • Beata Świerkowska - Chromy
  • e-mail:
  • tel.: +48 89 526 44 34, +48 89 651 08 12
  • fax: +48 89 526 75 86