BIP

BIP Biuletyn Informacji Publicznej

XXIV-38/04/09 - BZP nr 171747-2009 z 07.10.2009

Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę CYFROWEJ KONSOLETY MIKSERSKIEJ

Polskie Radio – Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie „Radio Olsztyn” SA
Biuletyn Zamówień Publicznych – nr ogłoszenia: 171747 - 2009;
data zamieszczenia: 07.10.2009


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA , ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130, faks (089) 5267586.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ro.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: radiofonia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CYFROWA KONSOLETA MIKSERSKA

II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowej konsolety mikserskiej wraz z oprogramowaniem, zwanej dalej konsoletą, stanowiącej wyposażenie zespołu emisyjnego (reżyserka + studio) wraz z jej zainstalowaniem, skonfigurowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem realizatorów i obsługi technicznej. Konsoleta powinna składać się z co najmniej: - 24 tłumików, grupowanych w oddzielnych modułach, po co najmniej 6 tłumików w każdym, - 8 wejść analogowych, mikrofonowo/liniowych mono, - 16 wejść analogowych, liniowych mono, - 16 wejść cyfrowych AES/EBU stereo (wszystkie z SRC), - 16 wyjść analogowych, liniowych mono, - 16 wyjść cyfrowych AES/EBU stereo, - 16 wejść i 16 wyjść portów sterowania GPIO, - 16 szyn Mix-Minus (każda definiowana jako stereo lub mono), - 4 szyn AUX (każda definiowana jako stereo lub mono, przed lub po tłumiku), - 4 szyn subgrup (każda definiowana jako stereo lub mono), - 3 stereofonicznych sum głównych, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia monitorów odsłuchowych w reżyserce, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia monitorów odsłuchowych w studiu, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia słuchawek w reżyserce, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia słuchawek w studiu, - modułu odsłuchu i interkomu w reżyserce, - pulpitu studyjnego z modułem odsłuchu i interkomu w studiu, - monofonicznego odsłuchu PFL/Talkback w reżyserce. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również: - połączenie kablowe konsolety z pulpitem studyjnym, - oprogramowanie systemowe i konfiguracyjne, Elementy konsolety powinny być umieszczone w dostarczonym przez wykonawcę meblu technologicznym (konstrukcji nośnej), tak aby całość spełniała wymagania ergonomiczne dla stanowiska pracy realizatora. Konsoleta powinna być fabrycznie nowa i wyprodukowana nie wcześniej niż w 2009 roku. Konsoleta powinna być objęta co najmniej 36-miesięczną gwarancją jakości. Wymagania dotyczące parametrów technicznych, konstrukcji i funkcjonalności zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
32.34.24.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 (pięć tysięcy) zł. Wadium wnosi się w jednej lub kilku następujących formach: 1.Pieniądzu, wpłata przelewem na konto w PKO BP O/Olsztyn nr 83 1020 3541 0000 5402 0011 2078. W tym przypadku za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego; 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.Gwarancjach bankowych; 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej koniecznym jest aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja musi obejmować cały okres związania ofertą. Jeżeli gwarancja nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymagań, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 pzp): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uwaga: Warunkiem koniecznym uznania niniejszego warunku za spełniony jest zrealizowanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem, cyfrowych konsolet mikserskich o wartości (bez podatku od towarów i usług) nie mniejszej niż 150 tys.zł każda; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający uzna, że spełniają oni warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, jeżeli spełniają je łącznie. Natomiast warunek, o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 4 pzp musi być spełniony przez każdego z wykonawców. 2.2.Od wykonawców, którzy dla spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy będą korzystali z udostępnionego przez inne podmioty potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów. 3.Wykazu, według załącznika nr 3 do SIWZ, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem, cyfrowych konsolet mikserskich o wartości (bez podatku od towarów i usług) nie mniejszej niż 150 tys.zł, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są, między innymi: referencje, protokół odbioru, potwierdzenie zapłaty). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są wskazać pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 23 ust. 3 ustawy, a ponadto każdy z nich powinien załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach 6.1.1. oraz 6.1.2. SIWZ. Do dokumentów, składanych przez wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

1 - Cena - 80
2 - gwarancja, rozumiana jako okres udzielonej gwarancji jakości przekraczający 36 miesięcy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ro.com.pl, zakładka BIP.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Radio Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.10.2009 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Radia Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załącznik:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


 


 

Wiceprezes Zarządu – Redaktor Naczelny
Leszek Sobański
/podpis na oryginale/


 


 


Data utworzenia: 2009-10-07 21:18:04
Data publikacji: 2009-11-30 13:12:38
Opublikował: Beata Świerkowska
Zatwierdził: Beata Świerkowska
Liczba odsłon: 3133

Historia:

Data publikacji Opublikował Opis zmian
2009-11-30 13:12:38 Beata Świerkowska przeniesienie do działu postępowań zakończonych
2009-11-30 13:11:32 Beata Świerkowska przeniesienie do działu postępowań zakończonych
2009-11-30 13:11:03 Beata Świerkowska przeniesienie do działu postępowań zakończonych
2009-11-30 13:10:17 Beata Świerkowska przeniesienie do działu postępowań zakończonych
2009-11-30 13:09:46 Beata Świerkowska przeniesienie do działu postępowań zakończonych
2009-11-30 13:08:30 Beata Świerkowska przeniesienie do działu postępowań zakończonych
2009-11-30 13:08:08 Beata Świerkowska przeniesienie do działu postępowań zakończonych
2009-10-09 10:39:33 Beata Świerkowska aktualizacja numeru sprawy
2009-10-07 21:32:35 Beata Świerkowska publikacja zamówienia korekta
2009-10-07 21:31:06 Beata Świerkowska publikacja ogłoszenia o zamówieniu
2009-10-07 21:25:01 Beata Świerkowska publikacja ogłoszenia
2009-10-07 21:23:03 Beata Świerkowska zamieszczenie ogłoszenia
Kontakt z redakcją BIP:
  • Polskie Radio Olsztyn S.A. w likwidacji
  • Radio Olsztyn S.A. w likwidacji, ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn
  • Beata Świerkowska - Chromy
  • e-mail:
  • tel.: +48 89 526 44 34, +48 89 651 08 12
  • fax: +48 89 526 75 86