Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę CYFROWEJ KONSOLETY MIKSERSKIEJ
Polskie Radio – Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie „Radio
Olsztyn” SA
Biuletyn Zamówień Publicznych – nr ogłoszenia: 171747 -
2009;
data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia
w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA , ul. Radiowa 24, 10-206
Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5267586, 5264434 w.
130, faks (089) 5267586.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ro.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: radiofonia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CYFROWA KONSOLETA MIKSERSKA
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowej
konsolety mikserskiej wraz z oprogramowaniem, zwanej dalej konsoletą,
stanowiącej wyposażenie zespołu emisyjnego (reżyserka + studio)
wraz z jej zainstalowaniem, skonfigurowaniem, uruchomieniem oraz
przeszkoleniem realizatorów i obsługi technicznej. Konsoleta
powinna składać się z co najmniej: - 24 tłumików, grupowanych w
oddzielnych modułach, po co najmniej 6 tłumików w każdym, - 8
wejść analogowych, mikrofonowo/liniowych mono, - 16 wejść
analogowych, liniowych mono, - 16 wejść cyfrowych AES/EBU stereo
(wszystkie z SRC), - 16 wyjść analogowych, liniowych mono, - 16
wyjść cyfrowych AES/EBU stereo, - 16 wejść i 16 wyjść portów
sterowania GPIO, - 16 szyn Mix-Minus (każda definiowana jako stereo
lub mono), - 4 szyn AUX (każda definiowana jako stereo lub mono,
przed lub po tłumiku), - 4 szyn subgrup (każda definiowana jako
stereo lub mono), - 3 stereofonicznych sum głównych, - wyjścia
stereofonicznego do podłączenia monitorów odsłuchowych w
reżyserce, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia monitorów
odsłuchowych w studiu, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia
słuchawek w reżyserce, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia
słuchawek w studiu, - modułu odsłuchu i interkomu w reżyserce, -
pulpitu studyjnego z modułem odsłuchu i interkomu w studiu, -
monofonicznego odsłuchu PFL/Talkback w reżyserce. W zakres
przedmiotu zamówienia wchodzą również: - połączenie kablowe
konsolety z pulpitem studyjnym, - oprogramowanie systemowe i
konfiguracyjne, Elementy konsolety powinny być umieszczone w
dostarczonym przez wykonawcę meblu technologicznym (konstrukcji
nośnej), tak aby całość spełniała wymagania ergonomiczne dla
stanowiska pracy realizatora. Konsoleta powinna być fabrycznie nowa
i wyprodukowana nie wcześniej niż w 2009 roku. Konsoleta powinna
być objęta co najmniej 36-miesięczną gwarancją jakości.
Wymagania dotyczące parametrów technicznych, konstrukcji i
funkcjonalności zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.20-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres
w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia
wadium w wysokości 5.000 (pięć tysięcy) zł. Wadium wnosi się w
jednej lub kilku następujących formach: 1.Pieniądzu, wpłata
przelewem na konto w PKO BP O/Olsztyn nr 83 1020 3541 0000 5402 0011
2078. W tym przypadku za termin wniesienia wadium przyjmuje się
termin uznania na rachunku zamawiającego; 2.Poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.Gwarancjach bankowych; 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz.
275). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź
ubezpieczeniowej koniecznym jest aby gwarancja obejmowała
odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja
musi obejmować cały okres związania ofertą. Jeżeli gwarancja nie
spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymagań, zamawiający
wykluczy wykonawcę z postępowania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1
pzp): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uwaga:
Warunkiem koniecznym uznania niniejszego warunku za spełniony jest
zrealizowanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej trzech dostaw, z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i
uruchomieniem, cyfrowych konsolet mikserskich o wartości (bez
podatku od towarów i usług) nie mniejszej niż 150 tys.zł każda;
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków
będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których
mowa w punkcie 6 SIWZ..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia
następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenia
wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.W przypadku wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający uzna, że
spełniają oni warunki udziału w postępowaniu wymienione w art.
22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, jeżeli spełniają je łącznie. Natomiast
warunek, o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 4 pzp musi być
spełniony przez każdego z wykonawców. 2.2.Od wykonawców, którzy
dla spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2
ustawy będą korzystali z udostępnionego przez inne podmioty
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania tych
podmiotów. 3.Wykazu, według załącznika nr 3 do SIWZ,
zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, z
zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem, cyfrowych
konsolet mikserskich o wartości (bez podatku od towarów i usług)
nie mniejszej niż 150 tys.zł, z podaniem ich przedmiotu, wartości,
dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie
(dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są,
między innymi: referencje, protokół odbioru, potwierdzenie
zapłaty). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są wskazać
pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 23 ust. 3 ustawy, a
ponadto każdy z nich powinien załączyć oświadczenia i dokumenty
wymienione w punktach 6.1.1. oraz 6.1.2. SIWZ. Do dokumentów,
składanych przez wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma
zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19
maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty muszą
być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w
języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język
polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria
i ich znaczenie
1 - Cena - 80
2 - gwarancja, rozumiana jako okres udzielonej gwarancji
jakości przekraczający 36 miesięcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której
dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ro.com.pl, zakładka BIP.
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Radio Olsztyn SA, 10-206
Olsztyn, ul. Radiowa 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 13:00, miejsce:
sekretariat Radia Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
Załącznik: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wiceprezes Zarządu – Redaktor
Naczelny
Leszek Sobański
/podpis na
oryginale/
Data publikacji: 2009-11-30 13:12:38
Opublikował: Beata Świerkowska
Zatwierdził: Beata Świerkowska
Liczba odsłon: 3133
Historia:
Data publikacji | Opublikował | Opis zmian |
---|---|---|
2009-11-30 13:12:38 | Beata Świerkowska | przeniesienie do działu postępowań zakończonych |
2009-11-30 13:11:32 | Beata Świerkowska | przeniesienie do działu postępowań zakończonych |
2009-11-30 13:11:03 | Beata Świerkowska | przeniesienie do działu postępowań zakończonych |
2009-11-30 13:10:17 | Beata Świerkowska | przeniesienie do działu postępowań zakończonych |
2009-11-30 13:09:46 | Beata Świerkowska | przeniesienie do działu postępowań zakończonych |
2009-11-30 13:08:30 | Beata Świerkowska | przeniesienie do działu postępowań zakończonych |
2009-11-30 13:08:08 | Beata Świerkowska | przeniesienie do działu postępowań zakończonych |
2009-10-09 10:39:33 | Beata Świerkowska | aktualizacja numeru sprawy |
2009-10-07 21:32:35 | Beata Świerkowska | publikacja zamówienia korekta |
2009-10-07 21:31:06 | Beata Świerkowska | publikacja ogłoszenia o zamówieniu |
2009-10-07 21:25:01 | Beata Świerkowska | publikacja ogłoszenia |
2009-10-07 21:23:03 | Beata Świerkowska | zamieszczenie ogłoszenia |