BIP

BIP Biuletyn Informacji Publicznej

Regulamin organizacyjny obowiązujący od 15 października 2016

REGULAMIN ORGANIZACYJNY POLSKIEGO RADIA -  REGIONALNEJ ROZGŁOŚNI w OLSZTYNIE „RADIO OLSZTYN” SPÓŁKA AKCYJNA
obowiązuje od 15 października 2016 r.

ZARZĄD
Spółką kieruje Prezes Zarządu. Zarząd odpowiada za właściwą gospodarkę i rozwój firmy. Zarząd jest obowiązany i uprawniony do prowadzenia spraw Spółki. Nadzór nad działalnością Spółki sprawuje Rada Nadzorcza, a władzą najwyższą jest Walne Zgromadzenie.

PREZES ZARZĄDU – REDAKTOR NACZELNY
1) kieruje pracami zarządu,
2) sprawuje ogólny nadzór nad programem radiowym oraz nadzoruje prace poszczególnych redakcji programowych i sekretariatu programu,
3) kieruje pracami kolegium redakcyjnego, 
4) decyduje o formie i zakresie patronatu radiowego nad inicjatywami samorządowymi
i gospodarczymi oraz imprezami zewnętrznymi o charakterze artystyczno – rozrywkowym,
5) decyduje o zakresie i kierunkach wymiany programowej oraz zakupów produkcji zewnętrznej,
6) nadzoruje przestrzeganie zasad określających profil muzyczny rozgłośni,
7) określa formę, kierunki i harmonogram działań antenowych promujących rozgłośnię,
8) nadzoruje przestrzeganie zasad odnoszących się do programu, w szczególności:
ustawy o radiofonii i telewizji,
ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
9) organizuje i nadzoruje pracę działów, służb i stanowisk, odpowiedzialnych za sprawne, efektywne i zgodne z prawem funkcjonowanie Spółki, są to:
dyrektor programowy,
dyrektor ds. ekonomicznych,
dyrektor działu komunikacji i wsparcia programu ,
dyrektor ds. technicznych,
główny specjalista ds. pracowniczych,
główny specjalista ds. administracyjnych,
sekretariat,
radca prawny,
pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych,
inspektor ds. obrony cywilnej,
inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy.
10) dokonuje analiz i symulacji ekonomicznych umożliwiających konstruowanie planów programowych i działań promocyjnych,
11) nadzoruje przygotowanie planów finansowo - programowych i planów ekonomiczno - finansowych sporządzanych przez dział finansowo-księgowy,
12) monitoruje przepływ środków finansowych z rachunku KRRiT,
13) nadzoruje opracowanie regulaminów, zarządzeń i innych aktów regulujących funkcjonowanie Spółki,
14) nadzoruje opracowanie umów zawieranych z zewnętrznymi osobami fizycznymi i prawnymi,
15) nadzoruje przygotowanie sprawozdań z działalności Spółki dla potrzeb Walnego Zgromadzenia,
16) uzgadnia długoterminowe i bieżące plany inwestycyjne i nadzoruje ich realizację,
17) współpracuje z przedstawicielami władz spółek i organizacji radiowych w kraju i za granicą,
18) nadzoruje prawidłowość i terminowość rozliczeń z organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i pokrewnymi.

Zakres działania i odpowiedzialności poszczególnych działów, redakcji i stanowisk przedstawia się następująco:

DYREKTOR PROGRAMOWY - SEKRETARZ PROGRAMU
Sekretarz programu organizuje, koordynuje i nadzoruje całokształt zadań związanych z produkcją, emisją programu Radia Olsztyn,  nadzoruje pracę wszystkich redakcji oraz: 

1) organizuje, koordynuje i nadzoruje działania, związane z planowaniem, produkcją, emisją programu radiowego,
2) nadzoruje i koordynuje pracę redakcji,
3) nadzoruje produkcję i emisję słuchowisk i innych dużych form radiowych, zawartych
w rocznych planach programowych,
4) nadzoruje przygotowanie i produkcję transmisji i retransmisji koncertów muzycznych,
5) planuje wymianę audycji między spółkami radiofonii publicznej,
6) przygotowuje ofertę programową dla innych spółek radiofonii publicznej oraz dla innych podmiotów zewnętrznych,
7) koordynuje emisję audycji producentów zewnętrznych,
8) nadzoruje przygotowanie list honoracyjnych,
9) kwalifikuje i rekomenduje redaktorowi naczelnemu audycje oraz programy producentów zewnętrznych,
10) nadzoruje działania autopromocyjne redakcji,
11) koordynuje opracowywanie i zatwierdzanie formatu muzycznego stacji oraz jej repertuaru,
12) nadzoruje bieżące funkcjonowanie witryny internetowej i odpowiada za jej rozbudowę, uczestniczy w przygotowywaniu danych do planowania, rozliczania i oceny programu radiowego,
13) uczestniczy w przygotowaniach założeń  do opracowania szablonów ramówek podstawowych, świątecznych, na czas żałoby oraz wariantów letnich,

REDAKCJA AKTUALNOŚCI
Redakcja aktualności rejestruje, opracowuje i edytuje na antenie regionalnej oraz stronie internetowej Spółki materiały informacyjne, a w szczególności:
1) przygotowuje dzienniki wykorzystując materiały własne i agencyjne,
2) rejestruje bądź relacjonuje „na żywo” zdarzenia istotne z punktu widzenia regionalnego nadawcy publicznego,
3) informuje o wynikach spotkań z udziałem drużyn sportowych z regionu,
4) realizuje transmisje spotkań zespołów uczestniczących w ligach krajowych,
5) organizuje i koordynuje sieć korespondentów w terenie,
6) współpracuje z redakcjami terenowymi,
7) redaguje stronę internetową Spółki.

REDAKCJA PUBLICYSTKI
Redakcja publicystyki przygotowuje na rzecz programu audycje informacyjno-publicystyczne oraz publicystyczne, w tym:
wywiady, debaty,
reportaże, seriale dokumentalne,
transmisje z wydarzeń politycznych, społecznych,
duże formy radiowe,
audycje dla mniejszości narodowych i etnicznych,
audycje religijne.

Redakcja ponadto:
1) obsługuje kampanie wyborcze,
2) współpracuje z redakcjami terenowymi,
3) redaguje, w powierzonym zakresie stronę internetową Spółki.

REDAKCJA KULTURALNA
Redakcja kulturalna zajmuje się szeroko rozumianą  problematyką społeczną oraz kulturą  regionu, a w szczególności:
1) przygotowuje audycje dotyczące zdrowia, edukacji, oświaty, wychowania, patologii społecznych,
2) opracowuje audycje edukacyjne, poradnicze,
3) przygotowuje audycje zawierające wywiady, reportaże, felietony dotyczące osób i zdarzeń ważnych dla kultury regionu;
4) przygotowuje propozycje, a także organizuje produkcję  słuchowisk, nagrania powieści i innych dużych form radiowych, zawartych w rocznych planach programowych,
5) obsługuje festiwale, przeglądy i inne imprezy kulturalne – odpowiada za ich dokumentację artystyczną, informuje o repertuarze i programach placówek kulturalnych;
6) opracowuje i realizuje audycje literackie i rozrywkowe, słuchowiska, powieści i inne formy,
7) prowadzi merytoryczny nadzór nad audycjami muzycznymi,
8) współpracuje z redakcjami terenowymi,
9) redaguje, w powierzonym zakresie stronę internetową Spółki.

REDAKCJA INTERNETOWA

opracowuje i uaktualnia strony internetowe zawierające m.in.:
bieżący serwis regionalny,
archiwum programowe,
informacje o Spółce,
w porozumieniu z kierownikami redakcji zleca autorom audycji tworzenie i dostarczanie dokumentacji foto i video wybranych wydarzeń,
uzupełnia witrynę o wybrane pozycje graficzne i video,
na zlecenie zarządu lub kierowników umieszcza w witrynie internetowej informacje promocyjne lub ogłoszenia.

RADIO ELBLĄG
Dziennikarze Radia Elbląg przygotowują materiały informacyjne, publicystyczne, reportaże i inne formy dziennikarskie, z inicjatywy własnej bądź na zamówienie redakcji oraz redagują, w powierzonym zakresie, stronę internetową Spółki, a w szczególności

sekcja publicystyki
Sekcja publicystyki przygotowuje na rzecz programu audycje informacyjno-publicystyczne oraz publicystyczne, w tym:
wywiady, debaty,
reportaże, seriale dokumentalne,
transmisje z wydarzeń politycznych, społecznych,
duże formy radiowe,
audycje dla mniejszości narodowych i etnicznych,
ponadto:
1) obsługuje kampanie wyborcze,
2) redaguje, w powierzonym zakresie stronę internetową Spółki.

sekcja aktualności
Sekcja aktualności rejestruje, opracowuje i edytuje na antenie regionalnej i lokalnej oraz stronie internetowej Spółki materiały informacyjne, a w szczególności:
1) przygotowuje dzienniki lokalne wykorzystując materiały własne i agencyjne,
2) rejestruje bądź relacjonuje „na żywo” zdarzenia istotne z punktu widzenia regionalnego lub lokalnego nadawcy publicznego,
3) informuje o wynikach spotkań z udziałem drużyn sportowych z regionu elbląskiego,
4) realizuje transmisje spotkań zespołów uczestniczących w ligach krajowych,

sekcja kulturalna
Sekcja kulturalna zajmuje się szeroko rozumianą  problematyką społeczną oraz kulturą  regionu elbląskiego, a w szczególności:
1) przygotowuje audycje dotyczące wydarzeń kulturalnych , edukacji, oświaty.
2) opracowuje audycje edukacyjne, poradnicze,
3) przygotowuje audycje zawierające wywiady, reportaże, felietony dotyczące osób i zdarzeń ważnych dla kultury regionu elbląskiego;
4) przygotowuje propozycje, a także organizuje produkcję  dużych form radiowych, zawartych w rocznych planach programowych,
5) obsługuje festiwale, przeglądy i inne imprezy kulturalne – odpowiada za ich dokumentację artystyczną, informuje planach placówek kulturalnych;
6) opracowuje i realizuje audycje literackie i rozrywkowe, słuchowiska, powieści i inne formy,

Dziennikarze przygotowują materiały informacyjne, publicystyczne, reportaże i inne formy dziennikarskie, z inicjatywy własnej bądź na zamówienie redakcji oraz redagują, w powierzonym zakresie, stronę internetową Spółki.

REDAKCJE TERENOWE
Korespondenci  terenowi przygotowują materiały informacyjne, publicystyczne, reportaże i inne formy dziennikarskie, z inicjatywy własnej bądź na zamówienie redakcji miejscowych.

DYREKTOR ds EKONOMICZNYCH - GŁÓWNY KSIĘGOWY

koordynuje prace działu finansów i księgowości, odpowiada za całokształt rachunkowości Spółki, a w szczególności odpowiada za prawidłowe prowadzenie i sporządzanie przez

DZIAŁ FINANSÓW i KSIĘGOWOŚCI:
1) planów i analiz ekonomicznych wg systematyki; dba o terminowość ich sporządzania, nadzoruje realizację i dokonuje korekt rocznego sprawozdania finansowego,
2) księgowości bieżącej (kompletna i chronologiczna rejestracja w ramach zakładowego planu kont operacji gospodarczych w oparciu o dokumenty sprawdzone pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym),
3) całokształtu operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,
4) fakturowania usług,
5) sprawozdawczości GUS,
6) rozliczeń podatkowych z budżetem i służbami finansowymi,
7) płac i honorariów, rozliczeń z ZUS, firmami ubezpieczeniowymi i urzędami skarbowymi.

GŁÓWNY SPECJALISTA ds. PRACOWNICZYCH

Do zakresu działania i odpowiedzialności głównego specjalisty ds. pracowniczych należy:
1) prowadzenie całokształtu spraw kadrowych w Spółce (przyjęcia, zwolnienia, przeszeregowania, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania okresowe, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość),
2) organizowanie szkolenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników,
3) nadzór nad dyscypliną pracy, przestrzeganiem kodeksu pracy, przepisów wykonawczych i aktów wewnętrznych określających prawa i obowiązki pracownika,
4) administrowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych (pomoc finansowa i rzeczowa, wczasy, wypoczynek załogi, organizacja imprez rekreacyjnych, okolicznościowych),
5) przestrzeganie zawartych w Zakładowym Układzie Zbiorowym Pracy i Regulaminie pracy przepisów.

SEKRETARIAT
Sekretariat Spółki:
1) pośredniczy w organizacji kontaktów bezpośrednich i telefonicznych gości i klientów Spółki
z Zarządem oraz odpowiednimi komórkami Spółki,
2) realizuje dyspozycje Zarządu dot. spotkań z pracownikami i osobami z zewnątrz,
3) sporządza harmonogram spotkań i spraw do załatwiania przez Zarząd,
4) przyjmuje, rozdziela i ekspediuje korespondencję Spółki,
5) realizuje dyspozycje zarządu dot. pism, odpowiedzi, komunikatów, zaproszeń, życzeń świątecznych itp. adresowanych do kontrahentów, władz i urzędów.
6) realizuje opracowywanie regulaminów, zarządzeń i przepisów wewnętrznych (pism okólnych, informacyjnych, instruktażowych itp.),
7) prowadzi rejestry i zbiory dokumentów wymaganych przez kodeks handlowy, regulaminów, zarządzeń i przepisów wewnętrznych,
8) opracowywanie w wymaganych terminach materiałów, sprawozdań i wystąpień do KRRiT oraz Ministerstwa Skarbu Państwa,
9) opracowywanie formalno-prawne umów zawieranych z zewnętrznymi osobami fizycznymi i prawnymi oraz nadzór formalny nad ich realizacją,
10) przygotowywanie sprawozdań z działalności Spółki i zarządu dla potrzeb Walnego Zgromadzenia,
11) aktualizowanie strony BIP i redagowanie, w powierzonym zakresie strony internetowej Spółki.

PEŁNOMOCNIK ds. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Do obowiązków pełnomocnika należy:
1) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
2) ochrona systemów i sieci teleinformatycznych,
3) koordynacja działań związanych z zapewnieniem ochrony fizycznej rozgłośni,
4) kontrola informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji,
5) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
6) opracowanie planu ochrony rozgłośni i nadzorowanie jego realizacji,
7) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.

OBSŁUGA PRAWNA
Obsługa prawna jest realizowana przez etatowego radcę prawnego bądź przez zewnętrzną kancelarię. W jej zakres wchodzi:
1) formułowanie opinii prawnych i udział w opracowywaniu zarządzeń, regulaminów i przepisów wewnętrznych oraz umów zawieranych z pracownikami i kontrahentami Spółki,
2) zastępstwo procesowe,
3) prowadzenie ewidencji postępowań przed sądami i organami administracji państwowej,
4) analizowanie wydanych przepisów prawnych i informowanie zarządu o ich ewentualnym wpływie na funkcjonowanie Spółki

DYREKTOR DZIAŁU KOMUNIKACJI I WSPARCIA PROGRAMU

1. Odpowiada za realizację programowych celów Polskiego Radia Olsztyn
2. Nadzoruje całokształt zadań związanych z planowaniem, produkcją, emisją i rozliczeniem programu Polskiego Radia Olsztyn
3. Współtworzy i akceptuje formę i styl programu we współpracy z poszczególnymi redakcjami
4. Planuje i realizuje działania promocyjne Polskiego Radia Olsztyn
5. W porozumieniu z Redaktorem Naczelnym podejmuje decyzje o patronatach medialnych, odpowiada za realizację wniosków o patronat medialny
6. Odpowiada za pozyskiwanie przychodów z działalności reklamowej i promocyjnej
7.  Realizuje ustaloną politykę sprzedaży
8. Nadzoruje prace związane z dokumentacją i archiwizacją programu

BIURO PLANOWANIA, PRODUKCJI I ARCHIWUM PROGRAMU
1. Biuro organizuje, koordynuje i nadzoruje całokształt zadań związanych z planowaniem, produkcją, emisją i rozliczeniem programu Radia Olsztyn.
2. Przygotowuje ofertę programową dla innych spółek radiofonii publicznej oraz dla innych
podmiotów zewnętrznych,
3. Koordynuje emisję audycji producentów zewnętrznych,
4. Kwalifikuje i rekomenduje redaktorowi naczelnemu audycje oraz programy producentów zewnętrznych,
5. Przygotowuje roczne plany programowe,
6. Uczestniczy w tworzeniu ramówki programu Radia Olsztyn,
7. Tworzy struktury programowe, zgodne z obowiązującą ramówką,
8. Koordynuje plany programowe oraz nadzoruje ich zgodność z bieżącymi ramówkami i strukturami programowymi, nadzoruje realizację planów emisyjnych,
9. Przygotowuje sprawozdania programowe dla KRRiT oraz informacje programowe dla KRRiT i rady programowej,
10.  Przygotowuje raporty dla organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi,
11. Nadzoruje realizację obowiązków programowych (tzw. kwot), wynikających z ustawy o radiofonii i telewizji oraz z rozporządzeń KRRiT,
12. Przygotowuje dane do list honoracyjnych,
13. Na podstawie danych redakcji oraz ustaleń kolegium programowego opracowuje cotygodniowe plany programowe  oraz informuje o nich zespół,
14. Nadzoruje i ewidencjonuje emisję audycji przygotowywanych przez organizacje pożytku publicznego oraz przygotowuje kwartalne sprawozdania nt. ich emisji.
15. Kwalifikuje, gromadzi, przechowuje i udostępnia audycje oraz utwory stanowiące zbiory archiwalne i eksploatacyjne Rozgłośni.
16. Prowadzi uzupełniające zasoby archiwum dźwiękowego, bibliotekę zakładową zawierającą wybrane publikacje prasowe i książkowe potrzebne w tworzeniu programu radiowego.

BIURO PROMOCJI I IMPRESARIATU
1. Nadzoruje produkcję i emisję słuchowisk i innych dużych form radiowych, zawartych w rocznych planach programowych,
2. Odpowiada za realizację produkcji oprawy dźwiękowej stacji, produkcję spotów reklamowych oraz autopromocyjnych
3. Nadzoruje przygotowanie i produkcję transmisji i retransmisji koncertów muzycznych
4. Realizuje politykę kształtowania wizerunku Polskiego Radia Olsztyn
5. Odpowiada za realizację działań promocyjnych Polskiego Radia Olsztyn
6. Realizuje wydarzenia antenowe (w tym konkursy) i pozaantenowe Polskiego Radia Olsztyn
7. Odpowiada za pozyskiwanie środków pozaabonamentowych

BIURO REKLAMY
1. Pozyskuje przychody z działalności reklamowej i promocyjnej
2. Realizuje i współtworzy ustaloną politykę sprzedaży
3. Prowadzi dokumentację dotyczącą pozyskanych zleceń
4. Sporządza sprawozdania z wykonania miesięcznych planów emisji reklam
5. Pozyskuje reklamodawców oraz sponsorów audycji i konkursów dla słuchaczy.
6. Sporządza dokumentację kampanii reklamowych we współpracy z radcą prawnym.
7. Monitoruje rynek reklamodawców.
8. Odpowiada za prowadzenie w programie Mediacom całokształtu spraw związanych z rejestracją i planowaniem kampanii oraz prowadzeniem bazy klientów
9. Przygotowuje raporty emisji poszczególnych kampanii reklamowych na potrzeby klientów.
10. Przygotowuje raporty emisji spotów reklamowych, wskazań sponsorskich oraz innych kampanii zewnętrznych na potrzeby działu księgowości oraz Biura Planowania, produkcji i Archiwum Programu.
11. Utrzymuje kontakty z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w zakresie obejmującym pozyskiwanie zleceń reklamowych, realizacją kampanii zleconych przez agencje reklamowe i domy mediowe.

DYREKTOR ds. TECHNICZNYCH
Odpowiada za stan techniczny i funkcjonowanie urządzeń, systemów i wyposażenia technicznego rozgłośni, studiów nagraniowych, emisyjnych, budynków i budowli oraz instalacji technologicznych i użytkowych; nadzoruje pracę działu realizacji.

DZIAŁ TECHNIKI i INFORMATYKI
Odpowiada za sprawność techniczną sprzętu studyjnego, reporterskiego, pomiarowego; utrzymuje stałą gotowość wozu transmisyjnego i wozów reporterskich w zakresie sprzętu stanowiącego ich wyposażenie; kontroluje i konserwuje centralę i sieć telefoniczną, dba o sprawność i jakość połączeń kablowych. W ramach działu funkcjonują:
1) dyżurni – technicy, którzy utrzymują stałą łączność z nadajnikiem, dokonują pomiarów, czuwają nad ciągłością emisji programu regionalnego i ogólnopolskiego, w tym także nad sprawnością sieci komputerowej; odpowiadają za połączenia kablowe i telefoniczne z innymi stacjami nadawczymi oraz z wozami transmisyjnymi; dbają o sprawność techniczną wyposażenia Rozgłośni (studia, stoły montażowe magnetofony emisyjne i na stanowiskach przegrań, centrala i sieć telefoniczna, sprzęt reporterski oraz sieć strukturalna),
2) magazyn części zamiennych – pracownik prowadzący magazyn ewidencjonuje i analizuje stan zapasów, uzupełnia na bieżąco niezbędne części zamienne i wyposażenie techniczne; prowadzi i uaktualnia księgi inwentarzowe dotyczące magazynu; wydaje i kontroluje prawidłowość użytkowania sprzętu reporterskiego.
3) informatycy, którzy odpowiadają za ciągłość pracy komputerów, sieci strukturalnej i ich stan techniczny; przydzielają i kontrolują uprawnienia dostępu do poszczególnych, zastrzeżonych stref bazy danych; prowadzą szkolenia pracowników rozgłośni w zakresie nowych oprogramowań i sprzętu komputerowego; dbają o wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu informatyki i sprzętu komputerowego; sprawują techniczny nadzór nad funkcjonowaniem portalu internetowego.

DZIAŁ REALIZACJI
Odpowiada za twórcze i zgodne z przyjętymi standardami technicznymi realizowanie akustyczne audycji i innych form dźwiękowych, realizację emisyjną programu oraz transmisję i rejestrację materiałów dźwiękowych poza siedzibą rozgłośni, prowadzi usługi nagraniowe polegające na:

1) nagrywaniu muzyki (single, demo, pełny materiał na płytę),
2) nagrywaniu lektorów, solistów oraz zespołów muzycznych;
3) komponowaniu i aranżacji muzyki (wg potrzeby zapewnienie pomocy oraz "całodobowego czuwania " aranżerów i kompozytorów);
4) miksowaniu oraz masteringu utworów,
5) Rejestracji koncertów na żywo (nagrywanie na tzw. SETKĘ, w tym chóry i zespoły instrumentalne w kościołach i salach koncertowych),
6) opracowaniu i realizacji reklamy radiowej (również z wykorzystaniem oryginalnego podkładu dźwiękowego),
7) kompozycji i nagrywaniu muzyki filmowej oraz muzyki do przedstawień teatralnych,
8) dogrywaniu polskiej wersji językowej filmów oraz dubbing,
9) udźwiękawianiu filmów, reklam i prezentacji multimedialnych,
10) nagrywaniu książek audio, bajek oraz słuchowisk,
11) rekonstrukcji dźwiękowych nagrań archiwalnych (wszystkie rodzaje nośników, czyszczenie, odszumianie, poprawianie dynamiki, korekcja brzmienia).

GŁÓWNY SPECJALISTA ds. ADMINISTRACYJNYCH
Do zakresu jego działania i odpowiedzialności należy:
1) prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych Spółki i stosownej dokumentacji,
2) zaopatrywanie w materiały, środki pracy, środki czystości i konserwacji,
3) nadzór wykonywania napraw bieżących,
4) nadzór nad urządzeniami poligraficznymi oraz dbałość o ich stałą gotowość do pracy,
5) realizacja potrzeb transportowych środkami własnymi i zewnętrznymi, rozliczanie wykorzystywania środków transportu,
6) prowadzenie archiwum akt zakładowych.

INSPEKTOR ds. OBRONY CYWILNEJ

Do jego zadań należy:
1) planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej związanych z ochroną zakładu i pracowników Spółki,
2) utrzymywanie stałego kontaktu z właściwymi terytorialnie organami Obrony Cywilnej,
3) planowanie i realizacja szkolenia obronnego,
4) ewidencjonowanie i przechowywanie aktów normatywnych dot. obronności.

INSPEKTOR ds. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY

Do jego obowiązków należy:
1) stały nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów bhp,
2) analizowanie warunków pracy i proponowanie skutecznych środków zapobiegania zagrożeniom w zakresie bhp,
3) organizowanie szkoleń pracowników z zakresu bhp,
4) sporządzanie harmonogramów i nadzór nad realizacją przez odpowiednie służby zaleceń pokontrolnych wydanych przez osoby i instytucje kontrolujące (Społeczny Inspektor Pracy, Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna),
5) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
6) nadzór nad terminowym przeprowadzaniem badań lekarskich.

Zobacz schemat: STRUKTURA ORGANIZACYJNA


Data utworzenia: 2017-01-03 10:46:43
Data publikacji: 2017-01-03 11:00:11
Opublikował: Beata Świerkowska
Zatwierdził: Beata Świerkowska
Liczba odsłon: 1882
Kontakt z redakcją BIP:
  • Polskie Radio Olsztyn S.A. w likwidacji
  • Radio Olsztyn S.A. w likwidacji, ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn
  • Beata Świerkowska - Chromy
  • e-mail:
  • tel.: +48 89 526 44 34, +48 89 651 08 12
  • fax: +48 89 526 75 86